Ik ben nog niet helemaal klaar met deze pagina

Wel echt zalig dat je van plan bent om in jezelf te investeren en het engagement aan te gaan om het vanaf nu anders aan te pakken!

Want dat is wat trajecten doen:

1) Een engagement: jij gaat er nu voor en paar maand volledig voor en ik ondersteun je erin én houdt je accountable om stappen te nemen

2) Een transformatie: Je leert jezelf beter kennen en van daaruit neem je stappen richting een leven die beter bij je past. Met meer energie én meer ontspanning.

Voor stress en burn-out heb ik één ultiem traject: energy reset & herstel

Voor ADHD heb ik

een kort traject om je ADHD brein beter te begrijpen en te ontdekken hoe jij je ADHD in dagelijks functioneren kan aanpakken: ontdek ADHD & Jij

Een traject voor energie-crashes en burn-out te voorkomen: Ontdek het ADHD burn-out traject

 

Barbara De Smet